Ultrazvuk abdomena

Ultrazvuk abdomena trebate napraviti u slučaju simptoma: bolovi, nadutost, poremećaj probave. Pregled uključuje gušteraču, jetru, slezenu, bubrege, žučni i mokraćni mjehur, probavni trakt.

Prema sreći se trebamo odnositi kao prema zdravlju; uživati u njoj kad je dobro, biti strpljivi kad je loše.

Kada treba napraviti ultrazvuk abdomena?

Ultrazvuk abdomena treba napraviti u slučaju pojave simptoma bolesti intraabdominalnih organa kao što su bolovi, nadutost, poremećaji probave, te je ultrazvuk obično prva metoda u procesu obrade abdomena. Na ultrazvuk abdomena uputit će vas liječnik primarne zaštite ukoliko imate određene subjektivne tegobe.

Kontaktirajte nas

Kako izgleda ultrazvuk abdomena?

Ultrazvuk abdomena je jednostavna i bezbolna metoda pregleda, radi se u položaju ležeći na leđima uz tijekom pregleda okretanje u bočni položaj.

Ispunite upitnik

Je li potrebna priprema za ultrazvuk abdomena?

Za ultrazvuk abdomena potrebno je biti na tašte. Dan prije pregleda se preporučuje ne uzimati namirnice koje izazivaju nadutost poput voća, povrća, mlijeka i mliječnih proizvoda.

Što uključuje ultrazvuk abdomena?

Ultrazvuk abdomena uključuje sve intraabdominalne organe tj. gušteraču, jetru, slezenu, bubrege, žučni i mokraćni mjehur, probavni trakt.

NARUČITE SE

Što nakon ultrazvuka abdomena?

Ukoliko je ultrazvučni nalaz abdomena uredan, kontrolni pregled se preporučuje individualno prema kliničkoj indikaciji. Ukoliko ultrazvučni nalaz abdomena nije uredan preporučuje se dalja dijagnostička obrada (CT, magnetska rezonanca, labolarotijski nalazi, pregled kod kirurga ili interniste) ovisno o vrsti patološkog nalaza.

Što kažu naše pacijentice?

Predivna doktorica - stručna i ljubazna
kao uostalom i svi djelatnici Poliklinike Mazalin.

I.P.

Doktorica Tihana je puna razumijevanja i topline, a i sestra
je uz bok s doktoricom. Primili su me tako toplo da me
odmah ostavio strah od pregleda. Još važnije od svega
gledale su me kao ženu, a ne kao osobu s posebnim
potrebama. Sve su mi pomogle što je god trebalo.
Veliko hvala!

T.L.

Prekrasna doktorica.

A.Z.

Odlična liječnica.

P.M.

Doktorica Obad-Kovačević koja mi je radila uzv dojki uklonila
je sve moje strahove. Pedantna je i sistematična.
Zaista iskreno preporučujem!

G.

Izvrsna doktorica! Osjećala sam se vrlo ugodno i shvaćeno
kao pacijent! Također medicinskoj sestri sve pohvale!

A.

Vrlo ugodna atmosfera u ordinaciji, sestra i doktorice su vrlo ljubazne i
uslužne, a pristup klijentu još bolji!

N.

Doktorica čije ruke zlata vrijede! Izuzetno susretljiva i strpljiva,
daje odlične savjete i odlično radi svoj posao. Preporučam svima,
pogotovo djevojkama i ženama koje nisu baš oduševljene kad moraju
na takav pregled.

S.

Nemam riječi! Doktorica je predivna, sve je tako brzo, stručno i uklonila mi
je sve strahove ... Definitivno moram pohvaliti osoblje. Te divne žene
pretvore mučan odlazak doktoru u veliki gušt.

T.

Stvarno imam uvijek osjećaj lakoće u toj Poliklinici.

M.

Zbog čega je važno redovito raditi ultrazvuk abdomena? t

Ultrazvuk abdomena važno je raditi redovito ukoliko imate subjektivne tegobe. Ultrazvuk se treba napraviti prema preporukama liječnika, ovisno o osobnoj anamnezi, dosadašnjim bolestima, rezultatima ranije obrade, eventualnim promjenama koje je potrebno pratiti u pravilnim intervalima.

Što jesti prije ultrazvuka abdomena? t

Na pregled treba doći na tašte, po mogućnosti 4-6 sati prije pregleda ne konzumirati hranu. Tekućina se može normalno konzumirati, a hrana prije toga treba biti lagana (primjerice juha, žganci). To je važno kako žučni mjehur koji je potrebno pregledati ne bi bio stisnut te da se promjene na njemu mogu dobro vidjeti.

Koja je cijena ultrazvuka abdomena? t

Savjet Dr. Obad t

Ultrazvuk abdomena je jednostavna, brza, bezbolna i neškodljiva metoda pregleda i najčešće prvi izbor kod većine bolesti u abdomenu.

Naručite se na pregled